Metody płatności i dostawy
Metody płatności
Dla wygody i bezpieczeństwa naszych klientów oferujemy różne metody płatności, umożliwiające szybkie i sprawne zakupy. Dzięki współpracy z Przelewy24 masz pewność, że każda transakcja jest chroniona najnowszymi zabezpieczeniami, a Ty możesz wybrać najbardziej dogodny sposób zapłaty za swoje zamówienie.
Lista dostępnych metod płatności:
Karty płatnicze VISA i MasterCard: Opisz, jakie karty akceptujecie i czy płatność jest przetwarzana bezpiecznie przez zaufanego dostawcę.
Przelewy Online: Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty
Płatność przy odbiorze w miejscu siedziby firmy: Możliwe płatności kartą oraz gotówką
Portfele internetowe: PayPal, BLIK, Skycash
Płatność z użyciem telefonu: ApplePay, GooglePay, VisaMobile
Bezpieczeństwo płatności online to dla nas priorytet. Dzięki Przelewy24 wszystkie transakcje są szyfrowane i chronione, co zapewnia komfort i spokój podczas zakupów. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących płatności, nasz zespół jest zawsze do Twojej dyspozycji.
Sposoby dostawy
Dostawy realizujemy na terenie całej Polski. W sklepie internetowym www.sklep.moto-erni.pl oferujemy następujące metody dostawy:
- Przesyłka kurierska DHL – realizowana przez przewoźnika DHL Parcel Polska Sp. z o.o. (ul. Osmańska 2, 02-823 Warszawa)
- Paczkomaty InPost – realizowane przez InPost Sp. z o.o. (ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków)
- Odbiór osobisty – towar można odebrać osobiście w naszym punkcie w Przeworsku, ul. Lwowska 23.
Czas dostarczenia przesyłki
Zamówienia realizujemy w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych. W tym czasie dokonujemy:
- księgowania płatności,
- kompletowania zamówienia,
- przygotowywania paczki do wysyłki.
Kupujący zostanie poinformowany o wysyłce towaru lub dostępności do odbioru osobistego:
- drogą mailową,
- dodatkowo wiadomością SMS, jeśli wybierze przesyłkę kurierską DHL i poda numer telefonu.
Po opuszczeniu magazynu, przesyłka jest dostarczana w następny dzień roboczy.
Przesyłki kurierskie DHL są dostarczane od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 18:00.
Odbiór osobisty możliwy jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00–18:00.
Koszty dostawy
- Koszt dostawy towaru ponosi kupujący. Koszty przesyłki obejmują transport towaru oraz opakowanie.
- W przypadku zwrotu towaru, koszt przesyłki pokrywa kupujący.
- Przy wyborze płatności za pobraniem, kupujący ponosi dodatkowy koszt 19,68 zł (brutto), płatny bezpośrednio przewoźnikowi. Ta metoda płatności dostępna jest przy zamówieniach do kwoty 500,00 zł (brutto).
- Wybierając opcję odbioru osobistego, koszty dostawy są zerowe.
Nieudane doręczenie przesyłki kurierskiej
Przewoźnik DHL podejmie dwie próby dostarczenia przesyłki. Po dwóch nieudanych próbach, zamówienie zostanie odesłane do sklepu internetowego.
Uszkodzenie przesyłki
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki przed jej wydaniem, kupujący powinien zażądać protokolarnego ustalenia stanu przesyłki i okoliczności powstania szkody.
Jeśli uszkodzenie lub brak towaru pojawi się po odbiorze, kupujący ma 7 dni na zgłoszenie tego faktu przewoźnikowi oraz informowanie sklepu o naruszeniu przesyłki, wysyłając e-mail na adres [email protected].
Odbiór osobisty towaru
Towar odbierany osobiście wydawany jest wyłącznie kupującemu lub osobie upoważnionej do odbioru. Przy odbiorze należy podać numer zamówienia oraz przedstawić dokument tożsamości (dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem).
Płatność przy odbiorze osobistym może być dokonana zarówno kartą, jak i gotówką. Dotyczy to zamówień, które nie zostały wcześniej opłacone.